Jouw vragen, mijn antwoorden! (3)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie de keus liet of je me iets wilde vragen of niet en gelukkig voor mij, werden er voldoende vragen gesteld, dus vandaag alweer deel 3 van Jullie Vragen, Mijn Antwoorden!

Saskia vroeg: Als je 1 favoriete schrijver mocht kiezen, wie zou dit zijn en waarom? Wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Pfff… 1 favoriete schrijver? Waarom maak je het me zo moeilijk? Er zijn zoveel schrijvers die ik in de gaten hou voor nieuwe boeken. Maar goed… eens zien… dan ga ik toch voor Camilla Lackberg, haar thrillerserie met Patrick en Erica in de hoofdrol weet me vanaf deel 1 al te boeien, zowel door haar schrijfstijl, de uitwerking van de personages, de verschillende verhaallijnen die ze uiteindelijk op een fascinerende manier bij elkaar weet te brengen, de diepgang en toch ook weer de persoonlijke touch. In januari 2015 verschijnt haar nieuwste boek en ik kan niet wachten tot ik erin kan beginnen!

Niet wie ik zou meenemen maar wat dus… Tja, ik zat eerst te denken aan een ereader, die ik nu overigens nog niet heb, maar toen bedacht ik me dat er misschien wel geen stroom op dat eiland is dus dan moet er toch een stapel boeken mee in de koffer! Los van de nodige voorraad eten, zou ik ook zeker een tube zonnebrandcreme en een scheermesje meenemen. Je moet jezelf te alle tijden toch een beetje goed verzorgen!

Guapa79 vroeg: als je een totale make over mocht doen, hoe zou dit eruit zien?

Ik heb werkelijk waar geen idee! Ik ben natuurlijk een vrouw met een maatje meer en hoewel ik me over het algemeen, denk ik, wel aardig weet te kleden, ben ik zeker wel benieuwd wat me eigenlijk allemaal goed zou staan. Zo roep ik nu altijd dat rokjes en jurkjes absoluut niks voor me is, maar misschien met de juiste styling, is dat misschien wel heel anders. Wat dat betreft zou ik best eens, zonder de tv-camera’s trouwens, aan zo’n make over van bv Trinity en Susanah mee willen doen. Gewoon om een dagje in de watten te worden gelegd en op die manier te ontdekken welke kledingstijl nu echt des Wanda’s is…

Serena vroeg: Wat is jouw favoriete plekje in huis?

Oei… lastig, hoewel, zo groot is ons huis niet, dus hoe moeilijk zou het kunnen zijn om mijn favoriete plekje te kunnen bepalen? Ik denk dat ik dan toch gewoon voor onze bank ga. Gewoon omdat ie lekker zit, het is een 3-zits dus ook lekker groot en hij staat voor de tv dus ideaal voor een avondje bankhangen, beetje tv kijken en beetje lezen!

Dit waren alle vragen van deze ronde. Volgend jaar komt er ongetwijfeld weer zo’n blog en mocht je niet zo lang kunnen wachten, dan stel je hem toch gewoon?

10 gedachtes over “Jouw vragen, mijn antwoorden! (3)

  1. Oh, zo’n make-over zoals jij hem beschrijft zou ik ook wel willen. Even betutteld worden en wat goede tips meekrijgen over wat nu echt goed staat, wie wil dat nu niet…

    • Lijkt mij in ieder geval heerlijk! Ik zit er niet op te wachten om op tv te komen maar juist zo’n soort programma lijkt me dan wel wat… en zoals gezegd het liefst zonder de camera’s erbij zodat ik me op mijn gemak voel…

Reageren mag hoor!

