Dag november 2014!

Nog een maandje en dan is dit jaar alweer voorbij! Echt abnormaal hoe snel dit jaar voorbij vliegt! Maar goed, eerst nog even terugkijken op wat november ons zoal bracht!

November… wat een dubbele maand… Het begon zo super gezellig en ontspannend met een paar dagen badderen met vriendinnetje D. in Hotel Sanadome in Nijmegen maar op de een of andere manier voelt het alsof het al erg lang geleden heeft plaatsgevonden of dat het zelfs helemaal niet is geweest…

img1417371993069Waar ik normaal daarna best wel een tijdje kan teren op dat ontspannende gevoel of althans de accu lekker opgeladen kan houden, ging het na Sanadome vrij snel mis. Moe, futloos en vooral een accu die steeds meer ging pruttelen, steeds meer moeite om de dag door te komen…

Menig avondje hing ik dan ook uitgeblust op de bank onder mijn fleecekleedje om vervolgens niet veel later gewoon in slaap te sukkelen. Wat dat betreft was het zowat een wonder dat ik bij de film Fury met Brad Pitt in de hoofdrol wakker ben gebleven. Nu moet ik ook wel zeggen dat dit echt een aanrader is, voor wie van oorlogsfilms houdt!

Alsnog sloeg die verrekte herfstdip toe, raar om te beseffen, omdat ik juist deze herfst zo heb genoten van onze heerlijke herfstwandelingen en die prachtige herfstkleuren. Maar zo opeens ging de accu uit en kwam ik op dinsdag met nog grotere wallen onder mijn ogen op het werk dan dat ik op vrijdag de toko had verlaten…

Net op het moment dat zowel thuis (zieke schoonvader) als op mijn werk (de gebruikelijke eindejaarsdrukte) de hectiek in alle hevigheid losbarstte.

Ook december zal niet bepaald rustig verlopen maar ik heb mijn accu inmiddels weer aan de praat gekregen zodat ik me op kan maken voor de laatste loodjes van dit jaar!

33 gedachtes over “Dag november 2014!

  1. Leuke foto’s heb je gemaakt. Wat heerlijk dat je lekker ontspannen. Leuk dat je vriendin ook meegegaan is. Dan is ook veel gezelliger voor jullie beide. Wat naar dat je schoonvader is ziek geworden. Sterkte! December is zeker drukke maand. Voor mij niet denk ik. Vanwege omstandigheden. Ik weet ook niet doorgaat. Ik zie wel.

    Fijne avond.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.≧❀‿❀≦

  2. Leuke plog (je foto’s zijn wel wat aan de kleine kant, maar dat is persoonlijke voorkeur). Ik herken het helemaal, soms ben je gewoon even helemaal op. Ik heb mijn enkel verzwikt en kan amper lopen, dat verplicht om het rustig aan te doen, haha. Gelukkig voel je je al wat beter. Veel geluk in december ❤

  3. Gelukkig heb je weer wat energie gevonden. Ik merk dat mijn accu ook een beetje begint te minderen. Moe, futloos… Ik hoop echt dat mijn de twee weken vrij die ik aangevraagd heb, worden goedgekeurd. Kan het goed gebruiken. Jij succes!

    • Dank je! Ik kan rond kerst en oud&nieuw altijd erg moeilijk vrij krijgen maar gelukkig valt het dit jaar allemaal wel vrij gunstig zodat ik toch 2 extra lange weekenden heb, daar ben ik nu ook gewoon aan toe, dus nog even volhouden en dan heerlijk wat rust…

    • Januari en februari vind ik helemaal niks, december vind ik meestal nog wel een gezellige maand maar daarna… een diep gat waarvan ik alleen maar hoop dat het heel erg snel lente wordt!

  4. De maanden zijn inderdaad voorbij gevlogen. Moet zeggen dat ik eigenlijk nog niet echt een Sinterklaas/Kerst gevoel heb, terwijl de feestdagen steeds dichterbij komen. Ik heb in Texel mijn accu weer opgeladen, maar vind het ook heerlijk dat ik straks na de Kerst een weekje vrij ben. Lekker dat jij dan ook 2 extra lange weekenden hebt!

  5. Normaal heb ik er nooit zo’n last van maar deze winter voel ik me snel moe en lusteloos. Succes met de laatste loodjes van dit jaar en geniet ervan 😉

    • Normaal overvalt het me ergens in januari/februari als de winter te lang blijft doorsukkelen maar ik heb er nu al last van dus ik ben bang dat het nog een lange vervelende winter zal gaan worden…

  6. Aah dat is wel herkenbaar.
    Dit jaar is één van de eerste jaren sinds tijden dat ik er totaal geen last van heb gehad (op een enkele dag na)
    Het lijkt wel of de dagen voorbij vliegen. Ik kijk nu al uit naar de dagen die langer worden. Want de kortste dag is alweer snel.
    Succes met de laatste drukke weken. Ik doe met je mee!

  7. Ja, die futloosheid kan zo ineens toeslaan. En het komt werkelijk nooit uit. Ik vind die kou en de donkerte van de dagen ook best lastig. En de winter moet nog beginnen.

  8. Pingback: The Tag | Het getal 3… | wiebie74

Reageren mag hoor!

