Me Time Tag!

Weekend! Het moment voor Me Time! Doordeweeks kom ik er praktisch niet aan toe en ook in het weekend moet ik het soms echt bewust inplannen maar toch, ik besef me steeds meer hoe belangrijk het is! Gewoon even lekker relaxen…

Benieuwd hoe dat in de praktijk bij mij gaat? Kijk dan snel hoe ik deze Me Time Tag heb ingevuld!

Wat kijk of lees je graag?
Waar ik ‘vroeger’ nog wel regelmatig series keek, kan ik daar tegenwoordig nog maar weinig geduld voor opbrengen. Veel liever kijk ik een film, gewoon 1,5 uur zitten, kijken en klaar! Lezen… goh, ik verslind al sinds mijn kinderjaren alles wat los en vast zit. Favoriet zijn toch wel thrillers, oorlogsboeken en historische romans en oh ja, kookboeken!

IMG_20141203_215220

The Holiday met Cameron Diaz en Jude Law kijken onder mijn kleedje…

Wat draag je tijdens me-time?
Ik heb niet echt een speciaal outfit hiervoor maar thuis draag ik in deze tijd van het jaar altijd mijn spaanse sloffen, verder een spijkerbroek en mijn dikke grijze vest, enigszins oversized én heerlijk warm. En als ik het helemaal op de heupen heb en ’s avonds al heerlijk heb lopen tutten in de badkamer, dan zou het zo maar kunnen gebeuren dat je me daarna in pyjama aan zult treffen. Oh, en mijn dekentje mag ik natuurlijk ook niet vergeten! Heerlijk om daar in deze tijd van het jaar onder te zitten!

Wat zijn je favoriete me-time producten?
Los van boeken, zijn dat bijvoorbeeld heerlijke gezichtsmaskers en allerlei douchegels/foams en bodylotions waarbij op dit moment de limited Winter edition van Dove wel mijn favoriet is!

Wat drink en eet je?
Nou, tijdens Me Time mag natuurlijk verse groene thee niet ontbreken! Mijn favoriet op dit moment is de verse groene thee van cactussen en vijgen, echt een aanrader! Ook een Nescafé Hazelnoot sla ik dan zeker niet af. Qua eten varieert het van nootjes van de notenboer tot verschillende soorten olijven van diezelfde notenboer tot pure chocola van bijvoorbeeld Tony’s of Rittersport…

IMG_20141203_203750

Me, myself and Tony’s!

Wat is je favoriete kaars?
Bij ons branden vooral waxinelichtjes, omdat zowel vriendlief als onze kat niet goed tegen geurkaarsen kunnen. Krijgen allebei last van de ogen. Zelf vind ik de scentchips, en dan vooral de wat lichtere geuren, erg lekker maar zoals gezegd, branden ze hier helaas niet zo vaak…

Ga je ook wel eens de deur uit tijdens een me-time?
Het zou zo maar kunnen gebeuren dat ik in de lente of in de zomer ’s avonds alleen aan de wandel ga, even lekker het hoofd leeg maken na een drukke werkdag. Heerlijk! Of dat ik me bedenk dat ik graag ergens foto’s van wil maken en er dan in mijn uppie op uit ga! Ook de sportschool schaar ik hieronder, omdat ik ook dat echt even als een momentje voor mezelf beschouw.

Fijn weekend allemaal!

20 gedachtes over “Me Time Tag!

  1. Ik kijk graag naar mooie serie. Het moet spannend wezen. Ik doe altijd lekker joggingbroek aan. Fleece vest heb ik ook aan. Heerlijk warm. Ik ben zo kou kleun. Ik neem altijd thee en sapje. Geen drank. Nooit gedaan.
    Fijne avond.

  2. Leuke tag en heerlijk die me-time momentjes! Ik vind het ook lekker om ’s avonds in pyjamabroek en shirt op de bank te zitten, compleet met fleecedekentje en een grote mok thee 🙂

Reageren mag hoor!

