Happy Moments… # 14

Op de valreep van dit jaar gooi ik er nog even een Happy Moments tegenaan! Ondanks de regen, de drukte op mijn werk, de stress, een zeer onwillige knie en wat al niet meer is het toch ook altijd wel even fijn om stil te staan bij die dingetjes die je toch een glimlach doen ontlokken als je er aan terugdenkt!

Bij deze dus…

img1418937737429♥ mijn nieuwe kerstballen ♥ mooie oude stadjes als Münster ♥ kerstmarkten in Münster & Leer ♥ mijn zelfgemaakte goulashsoep, heerlijk! ♥ zon ♥ spontaan getrakteerd worden op chocolademuffins door de buitendienst ♥ lekker lunchen in Duitsland ♥ me time in de vorm van lezen en Tony’s ♥ me time in de vorm van The Holiday kijken onder mijn nieuwe fleecekleedje…

En verder:

♥ Serieus Request, heerlijke tv én een goed doel ♥ kadootje ontvangen van blogger Monique, erg lief! ♥ goed gevulde kerstpakket met onder meer een bon voor het 2e kaartje gratis voor een musical, concert of theatervoorstelling ♥ lieve meelevende appjes van vrienden en collega’s ♥ 12,5 jaar samenzijn met vriendlief ♥ 2 korte werkweken in het vooruitzicht ♥ nog steeds geen sneeuw en/of ijzel ♥ verse groene thee met cactus en vijgensmaak, verslaafd! ♥ WEEKEND, althans vanavond om half 6 dan…

11 gedachtes over “Happy Moments… # 14

  1. Leuk lijstje met blijmakers 🙂 Hier staat de radio ook op 3FM en ik heb al een trui en t-shirt besteld voor ‘t goede doel… en thuis volg ik het verder op tv! Leuk dat je een kerstpakket hebt gekregen en zo’n bon is altijd handig.

    Werkse nog even en daarna lekker genieten van je weekend!

Reageren mag hoor!

