Lazy Sunday… # 2

Totaal niet van plan om hier een wekelijks terugkerend iets van te maken, laat staan om er al zo snel een nieuwe Lazy Sunday tegen aan te gooien maar soms loopt het gewoon zoals het loopt…

In ieder geval was het vandaag zeker wel een Lazy begin, want voor het eerst in maanden sliep ik uit tot 10.45 uur, gewoon een kwestie van geen wekker zetten en in bed blijven liggen toen vriendlief er wel op tijd uitging om met zijn pa op pad te gaan.

Dit keer ook geen afbakbroodjes, genoeg gehad de afgelopen dagen, maar gewoon back to normal met een lekker kommetje yoghurt met muesli en wat stukjes fruit. Mijn eerste poging om weer terug in het ritme te komen, weer terug naar een normaal eetpatroon en niet al dat ge(vr)eet van de afgelopen dagen waardoor je bijna continu met een vol gevoel rondloopt of hangt…

Back to normal betekent ook dat de kerstboom zijn langste tijd heeft gestaan, niet dat ik er flauw van ben, vind het altijd wel een hoop gezelligheid uitstralen maar gezien het feit dat ik de komende dagen gewoon moet werken en er absoluut niet in het nieuwe jaar nog tegen aan wil kijken, is dit een typisch klusje voor de zondagmiddag…

Nog helemaal back to normal lukt nog niet, want Oud & Nieuw ligt natuurlijk nog op ons te wachten. Tussen ons gezegd en gezwegen, ik heb daar dus helemaal niks mee. Van mij mogen we zo het nieuwe jaar inrollen zonder eerst zo’n verplichte avond met bijbehorende nieuwjaarswensen al dan niet vergezeld van kleffe handjes en dito gesmak.

Wie-is-de-mol-2014.shrink.463x0

Kandidaten Wie is De Mol 2015… bron: televizier.nl

Nog iets anders wat op ons ligt te wachten, is natuurlijk het nieuwe seizoen van Wie is De Mol! Voor de liefhebbers, op 1 januari volgt al de eerste aflevering en ik weet nu al dat ik de komende donderdagavonden voor de buis gekluisterd zit en me door niks en niemand zal laten storen!

Voor nu zal ik me op het aftuigen van de kerstboom gaan storten…

Fijne dag allemaal!

26 gedachtes over “Lazy Sunday… # 2

  1. Hoe heeft de kerstboom het huis vanmorgen ook verlaten. Er staat nog wel wat kerstversiering in huis maar ik snakte naar ruimte. Wat heerlijk om een keer zolang uit te slapen. Fijne zondag nog.

  2. Ik moet er echt nog niet aan denken dat de kerstboom weer weg moet. Ik heb wel eens gehoord dat hij tot Drie Koningen mag blijven staan, dus hij staat hier sowieso nog een week. Jeej!

  3. De kerstboom was hir zaterdag weg, kaarten en de rest van de zooi ook. Hier wordt geklust en gewit. Schoon 2015 weer in. Verder gourmetten wij al een paar avonden, heerlijk en makkelijk :0
    Geen lazy sunday hier dus

  4. Ik heb ook zo van die dagen dat ik ineens zomaar heel lang uitslaap. Ze zijn zeldzaam, maar ze zijn er, volgens mij heb je het dan ook gewoon nodig.
    Hier is de boom de dag na kerst al de zolder op gegaan. Ik had er ineens helemaal genoeg van 🙂

    Geniet van je zondag!

  5. Hoi Wanda,

    Hier blijft de boom inderdaad meestal staan tot 6 januari (Driekoningen), maar gezien het feit dat dit een doordeweekse dag is, gaat ie op 4 januari a.s. terug de doos in haha. Ik vind het altijd wel gezellig, die boom. Gelukkig heb ik vakantie t/m 4 januari, dus heb er dan ook alle tijd voor. Alvast veel plezier met de nieuwe mol, ik volg dat meestal ook wel 🙂

  6. Lekker gewoon doen waar je zin in hebt; nog altijd het beste plan :-). Werkse en in ieder geval wens ik je mooie laatste dagen van dit jaar :-)… en we rollen vanzelf het nieuwe in!

  7. Hier blijven de kerstlampjes nog even hangen tot in het nieuwe jaar, vind het altijd zo kaal als alles weer weg is. En met Oud & Nieuw heb ik zelf ook niet zoveel 😉 Ja, ik zag de reclames voor “Wie is de Mol” alweer voorbij komen. Leuk! Wij zitten donderdag ook weer voor de buis!

    Geniet van je vrije dag en korte werkweek!

  8. Ik baal nu al bij het idee dat ik dadelijk iedereen weer moet kussen en handjes moet geven. Als het aan mij ligt sla ik dat compleet over!!!
    Ik heb vandaag lekker een lazy dagje na een drukke werkweek. Alleen tweede kerstdag vrij gehad, dus nu mag het wel even.

Reageren mag hoor!

