At the moment… # 2

Hoogste tijd om jullie weer eens bij te kletsen over wat er zoal allemaal speelt in huize B!

Waar geniet ik van?

Vooral van het feit dat het weer langer licht is! Ik red het net om met licht c.q. schemer thuis te komen en dat bevalt me direct een stuk beter. Geeft me ook het gevoel dat we het ergste qua winter nu wel achter ons hebben liggen en dat de lente elk moment kan gaan beginnen. Zin in!

Waar kijk ik naar uit?

Er staan de komende tijd een hoop leuke dingen op de kalender, zo gaan we vrijdag gezellig met vrienden uit eten bij Moro in Groningen, is het de bedoeling om het eerste weekend van maart met zijn tweetjes naar Wernigerode in het Harz in Duitsland te gaan, eindelijk even samen weg, staat er ook nog een hele leuke date gepland met 2 vriendinnen in Zwolle, zijn zowel mijn schoonvader als paps jarig in maart, hebben we nog een afscheidsetentje van 1 van mijn werkgevers en heb ik onwijs veel zin om mijn kledingkast uit te breiden!

wernigerode-6271871c-32fa-4746-a78a-8ad3c6214dcb

Wernigerode, bron: Hans-Jürgen Koch

Waar ben ik druk mee?

Nog steeds neemt mijn werk wel het grootste deel van mijn tijd in beslag, maar de hectiek is gelukkig afgenomen. Daarvoor in de plaats is overzicht gekomen en dat werkt wel een stuk prettiger. Verder vooral druk met bloggen, blogs lezen en leuke afspraken her en der…

Op wat voor leuks kijk ik terug?

Op mooie lenteachtige winterwandelingen, een zeer gezellige high-tea met vriendinnetje T. en mijn verjaardag natuurlijk! img1424895941832

Favoriete serie?

Nog steeds The Blacklist! Soms denk ik dat ik het door heb en weet welke kant het verhaal op zal gaan maar dan gebeurt er weer iets waardoor ik het spoor weer compleet bijster ben. Onnavolgbaar dus…

Favoriete muziek?

Nog steeds kan ik niet stil blijven zitten bij Uptown Funk van Mark Ronson ft. Bruna Mars, maar aangezien ik die al noemde in mijn vorige editie van At the Moment, ga ik dit keer voor de nr 2 van de BritseThe Voice, namelijk Olly Murs met Wrapped up. Ook zo’n heerlijk uptempo nummer!

Welk boek lees ik?

Bijna klaar met De Zoon van Jo Nesbo en geloof me, dit boek moet je als thrillerliefhebber, gelezen hebben! Jo Nesbo zal vooral bekend zijn met zijn serie rondom rechercheur Harry Hole maar met dit op zichzelf staand boek neemt hij je opnieuw mee naar de duistere wereld van moord, doodslag en corruptie!

16 gedachtes over “At the moment… # 2

  1. Echt wel fijn dat het langer licht blijft alweer, dat besef ik met kerst altijd alweer, of 21 dec. dat we dan al elke dg 1 of 2 minuten langer licht krijgen, hahaha

    The Blacklist, ik heb hetzelfde als jij, ik laat de story line in mijn hoofd dan ook maar los en laat mij verrassen!

    Muziek, ja ik luister nu elke dag radio10 gold, dus veel eighties juist, back in time, met zo nu en dan een nieuw nummer.

    Werk, ik mag vandaag weer, vanmiddag paar uurtjes, mijn contract kwam gisteren binnen, ondertekend en voor ik de bus op stap, gaat deze natuurlijk eerst retour.

    Druk ben ik met opruimen en spring cleaning zo tussendoor, heerlijk ook.

    Leuks, terug kijken, heel veel, heel veel nieuwe contacten gelegd, en ook weer mensen gesproken die ik lange tijd niet heb gezien en ook hier ligt een koffie date in het verschiet volgende week met een oude schoolgenote van mij, erg leuk en gezellig! Zaterdag komt mijn dochter langs, zien of zij linkjes alleen al kan maken in mijn wordpress, lol.

    En welk boek lees ik nu? Weerwater van Renate Dorrestein, dit omdat zij gastschrijfster is geweest in Almere en dus een roman heeft geschreven over Almere, daar woon ik, en het is nu al herkenbaar, het verhaal op zich is natuurlijk fantasie, meer hierover kun je googelen, maar ik denk dat het vooral grappig is voor hen die hier wonen en werken en Almere echt goed kennen, incluis de geschiedenis.

  2. Lekker drukke en leuke maand in het vooruitzicht dus. Altijd leuk als je vrolijke dingen hebt om naar uit te kijken.

    Ik heb stiekem al alle afleveringen van The Blacklist gekeken, jammer eigenlijk dat ik seizoen 1 niet echt gevolgd heb. Maar ja, nu komt het gelijk met Grey’s Aantomy en die afleveringen staan niet online.

    Ik draai regelmatig albums van Olly Murs, hij heeft echt leuke muziek!!! Het lezen is hier momenteel ietsje minder, kan me niet echt concentreren omdat ik ziek ben. Liever even met een filmpje op de bank nu.

    Nog een leuke vooruitzicht… Bijna weekend!!! 😉

  3. Wij zijn ook fans van The Blacklist en downloaden steeds de nieuwe aflevering zodra deze op spotnet staan:) Voor de rest kijk ik weinig tv. Lezen en veel met foto’s bezig

    Wij hebben nu ook een uitje, lekker naar Oostenrijk met de meiden !

    • Is ook de enige serie die ik volg, en wie is de mol en boer zoekt vrouw. Verder kijken we wel graag films maar lezen en bloggen blijven mijn favoriete bezigheden… Leuk, weekje Oostenrijk!

  4. Leuke maand voor julli vooruitzichten. Lekker druk. Daar hou je zo van. Groot gelijk. Gisteren had ik naar De Mol gekeken. Jammer dat Cris eruit ligt. Eerst dacht ik hij gaat winnen. Mooi niet. Erg slim gedaan. Ik hou meer rustig muziek. Wel leuk om te naar te luisteren.
    Fijn weekend.

  5. Heerlijk dat ik ’s morgens de zon zie opkomen en het al licht is als ik in ’t stad aankom, en ’s avonds nog na het werk bij daglicht wat kan lezen!
    The Blacklist heb ik opgegeven; ik vond het gegeven van al die superschurken die één voor één worden opgespoord en uitgeschakeld nochtans erg leuk, maar de rode draad hoeft voor mij niet, wat n gezever 🙂
    De zoon staat hoog bovenaan mijn thrillerleeslijst!!

Reageren mag hoor!

