Dit weekend ga ik echt…

DSC00199

Strandhuisjes op het strand van Katwijk aan Zee…

Nu het weekend weer in zicht is, loopt mijn hoofd weer eens over van de meest uiteenlopende plannen. Vaak wil ik van alles en loopt het weer compleet anders waardoor er uiteindelijk niks van terecht is gekomen. Natuurlijk zag ik mezelf dit weekend al lekker buiten in het zonnetje zitten te genieten, het liefst met een goed boek en een lekkere pot thee erbij maar als ik de voorspellingen mag geloven dan wordt het vooral een weekend waarin ik het binnen moet zien te vinden. Dus benieuwd waar ik me dit weekend eens op zal gaan storten?

* de slaapkamer opruimen…

* mijn winterschoenen opruimen zodat er plaats is voor mijn zomerschoenen…

* me verdiepen in Normandië, nog zo’n 6 weken!

* online op zoek naar een geschikte broek, zo’n hekel aan passen van broeken in winkels en zo flauw van die skinnydingen…

* asperges kopen én eten, de eersten van dit seizoen, zin in!

* eindelijk weer lezen want dat schiet er helaas een beetje bij in en mijn stapel NTL wordt alleen maar groter en groter…

* tulpen kopen, kan nu nog!

* met vriendinnetje T. een datum plannen voor een dagje badderen en relaxen in Fontana!

* uitslapen, als het toch zondag regent…

* eindelijk weer eens kleuren, alweer zo’n tijd geleden, zonde want ik heb nog tig leuke kleurboeken liggen…

* weer eens een film kijken, iemand nog tips?

* een nieuw recept uitproberen uit één van de vele kookboeken die (helaas) ongebruikt in de keuken liggen…

Wat gaan jullie dit weekend echt doen?

26 gedachtes over “Dit weekend ga ik echt…

  1. Wij hebben een aantal sociale dingen. Daar tussendoor zien we wel, geen zin om me vast te leggen.

    Heb je voor die broek al bij Miss Etam gekeken? Niks mutsenwinkel, ze hebben op dit moment echt een leuke collectie en veel keuze in niet skinny.

    • Ik loop regelmatig bij Miss Etam binnen en heb er ook genoeg van in mijn kast hangen, ook broeken maar ik had altijd de Soul en sindsdien deze uit de collectie is, kan ik het er niet echt meer vinden maar goed, ik kan een nieuwe poging wagen natuurlijk!

  2. Hihi herkenbaar. Er zijn nog verschillende dingen die ik wil doen, alleen kan dat niet in een weekend. Waar ik voor dit weekend echt voor willen zitten is om het digitale album af te maken en verder weet ik het nog niet. Geniet van je weekend!

  3. Klinkt als een zeer druk weekend!!
    Asperges, die moet ik ook dringend op het menu zetten!
    Ik ga een weekendje naar Maastricht, dus even de grens over.

  4. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een aardig vast patroon heb in het weekend, zo ie zo huishouding, bed verschonen, op de zaterdag, daar start het mee, hahahaha daarna volgt de rest, als het mooi weer is, kan ik zomaar even naar de markt of de bieb fietsen, en verder is het vooral ontspannen. Zeker 1 film in het weekend kijk ik weg, meestal.

    Omdat het zo’n patroon is geworden, blijft het ook zo, en eigenlijk vind ik dat wel prima, als ik een dagje anders heb of moet in het weekend, binnenkort weer, op de zaterdag een feestje bij mij thuis, dan kan ik ontzettend verlangen naar het ERNA hahahaha Kortom, dit weekend ga ik echt nog even mijn vaste dingen doen wat ook niets hoeft te zijn, en lekker rommelen in huis, en mij voorbereiden op de wat drukkere komende weken. Ik ga zometeen even naar mijn vrienden toe, die zondag een weekje weg gaan… en ik zorg voor de kat in de komende week, dus even bijkletsen, updaten en ga zo maar door.

    Dit weekend is dus van mij 😀 Maandag Koningsdag…. is ook nog vreemd natuurlijk, lol

  5. Hoeveel uren heeft jouw weekend?! 😉 hihi
    Wij gaan zaterdag misschien naar een fototentoonstelling in Den Haag. En zondag op ziekenbezoek. Verder hebben we nog geen plannen. Ja, beetje uitslapen! Héérlijk!

    Fijne weekend!

  6. Wij begonnen het weekend met een theatervoorstelling op vrijdagavond. Vandaag boodschappen doen en even op verjaardagsvisite. En veel lezen, denk ik. Morgen een (beetje) bijzondere dag – huwelijks-verjaardag. En bij ons staat ‘Wiplash’ (film) dit weekend op het programma.

  7. Ik weet dat nooit van tevoren. In ieder geval boodschappen doen, uiteten (gister) blog schrijven (vandaag of morgen) kinderen van en naar logeerpartijtjes halen/brengen. En verder laat ik het open😉 veel plezier allemaal !!! 😗

  8. Wow, je hebt nog een hele lijst weg te werken!!!
    Ik ga dadelijk naar een jaarmarkt hier in de buurt, kijken of ze nog grappige spulletjes verkopen.
    Verder niet veel op planning buiten de huishoudelijke klusjes.

  9. Ik wil ook zoveel. Misschien zelfs de pot witte latex tevoorschijn halen, hahah. Oh, en hardlopen en blog bijlezen en bloggen en en en…
    Enige wat echt vaststaat is het etentje met ouders 🙂

  10. Net als jij had ik mij verheugd op mooi weer 😦
    Ik ga niks doen, lekker beetje koken, bankhangen, scrappen en filmpjes kijken. Man is werken dus moet mezelf vermaken ahhhah

  11. Lekker rustig aan doen en even ‘muziekhappen’ vanavond in het nieuwe Tivoli in Utrecht bij The Songbirg Sessions; een reizend minifestival met upcoming internationale singer-songwriters… ben heel benieuwd, maar heb er zeker zin in, want kan daarna lekker 3 dagen een soort van bijkomen . Wens je mooie dagen!

  12. Het weekend is helaas weer voorbij.. maar ik heb o.a. gekleurd, een film gekeken van Sandra Bullock (altijd leuk!) en op Koningsdag heerlijk buiten in het zonnetje zitten lezen 🙂

Reageren mag hoor!

