It’s the most wonderful time of the year!

Rustig maar, ik heb ze echt nog wel op een rijtje mensen! Weet prima dat we in juni zijn aanbeland en niet in december maar voor mij is juni namelijk al jaren by far mijn favoriete maand van het jaar! Benieuwd waarom ik juni zo bejubel?

1. Juni is zo’n heerlijke voorjaarsmaand waarvan je weet dat er nog een hopelijk heerlijke lange zomer achteraan zit te komen, zo’n maand waarin er belofte in de lucht hangt van heerlijke zwoele zomeravonden, bbq’s en lekker veel buiten zitten lezen of dommelen!

DSCN400 (125)

Op de Esterelgebergte aan de Cote d’Azur, juni 2009…

2. Juni is de maand waarin de TT van Assen plaatsvindt, hopelijk met Valentino Rossi als winnaar!

3. Juni betekent ook VAKANTIEGELD, altijd leuk zo’n extraatje van de baas!

Dsc_0605

Op de Dom in Milaan, juni 2011…

4. Juni is ook de maand waarin vriendlief en ik aan ons avontuur samen zijn begonnen! Eind deze maand alweer 13 jaar!

5. Juni is ook de maand waarin de wekker het minst vaak om half 7 rinkelt!

IMG_8064

In de Gorges du Verdon in Zuid-Frankrijk, juni 2012…

6. Juni is ook de maand van het spannende boek, laat dat nu net mijn favoriete genre zijn!

IMG_1749

In Tossa da Mar aan de Costa Brava, juni 2013…

7. Juni is ook de maand van het tennisspektakel op Roland Garros!

8. Maar vooral is juni mijn favoriete maand omdat we al heel wat jaartjes in deze maand heerlijk met zijn tweetjes op VAKANTIE gaan!

IMG_5815

Op de rondvaartboot op de Halstatter See in Oostenrijk, juni 2014…

Wat is jullie favoriete maand van het jaar?

22 gedachtes over “It’s the most wonderful time of the year!

  1. Jee, ik heb niet echt 1 maand die favoriet is, maar wel vanaf maart zie ik het zonniger in, t/m oktober ongeveer, en dan… lol 😉 En oktober dan ga ik wel uit van een Indian Summer, lekker lang nazomeren hoop ik dan, vorig jaar op 1 nov. was het nog 20 graden, weet je dat nog? hahaha

    X

  2. Leuke foto’s! Van de zomermaanden vind ik juni ook heerlijk. Alles nog fris en groen, en meestal nog niet zo drukkend heet! Geniet ervan

  3. Wat een leuke vakantiekiekjes tussendoor 🙂 Ik heb zelf niet echt een favoriete maand, maar juni is wel een maand waarin alles mooi in bloei staat, beesten buiten in de wei staan en het over ’t algemeen mooi weer is (al lijkt het vandaag meer herfst, hihi) en we lekker buiten kunnen leven.

  4. Wat een prachtige foto’s van jullie twee zeg! Het geluk straalt er vanaf! Geen idee wat mijn favoriete maand is. Hier denk ik februari/maart, net voor het regenseizoen. Maar eigenlijk zijn alle maanden hetzelfde haha

  5. Mijn favo maand is juli. Altijd goed weer, ik ben jarig, heb dan altijd vakantie. Lekker maandje.
    Maarre, de zomer is op 1 juni al begonnen hoor, 21 juni is toch echt al jaren niet meer van toepassing? Men gaat nu uit van meteorologische zomer, niet van de astromische.
    Nu pas vakantiegeld? Dat heb ik al twee weken binnen…

Reageren mag hoor!

