Summer plans!

Hoewel we natuurlijk onze zomervakantie, helaas, al hebben gehad, wil dat natuurlijk niet zeggen dat we de hele zomer op onze gat blijven zitten en niks meer zullen gaan uitspoken! Althans, bij wat normalere temperaturen, willen we natuurlijk nog wel het e.e.a. gaan doen! Welke plannen dat zijn, dat lees je als je verder klikt!

Geheel in willekeurige volgorde en totaal geen idee of het ook daadwerkelijk afgestreept kan worden aan het einde van de zomer maar ach, voor iemand zoals ik die gek is op lijstjes, is dit natuurlijk ideaal! Daar gaan we:

* waddeneiland bezoeken

* dagje strand

* waterijsjes maken

* smoothies maken

* de provincie Groningen verder ontdekken (iemand nog tips wat ik absoluut moet gaan zien in mijn eigen provincie?)

* fotoboek maken van Normandië

* weekendje Spa-Francorchamps i.v.m. Formule 1 race

* fotograferen op basis van een bepaalde thema

* dagje Giethoorn

* de geschikte rok vinden

Nou, wat voor plannen hebben jullie voor deze zomer? Ga je nog op vakantie en zo ja, waarheen?

25 gedachtes over “Summer plans!

  1. Dat zijn leuke plannen, de enige plannen die ik heb in deze maand die al vast staan, is Billy Elliot de musical en het huwelijksfeest van mijn ouders, beiden op dezelfde dag trouwens, hahaha

    Verder geen plannen… Ik hoop dat ik nog zal kunnen varen een dagje samen met mijn beste vriend. 😉

    X

  2. Ik heb helemaal nog geen plannen voor de zomer. Ik heb wel een weekje vrij, maar behalve dat ik bij het vrijwilligerswerk van mijn vriend ga kijken, heb ik verder geen plannen. Ik zie wel wat er komt. En verder moet ik gewoon de zomer doorwerken en zal Kevin in het weekend ook wel erg druk zijn.

  3. In de zomer ben ik nog nooit op een Waddeneiland geweest, maar in november ga ik vaak een paar dagen naar Texel en een rokje heb ik toevallig gisteren gekocht 😉 Zelf wil ik nog een dagje op de fiets naar Veenendaal om daar te shoppen, een dagje naar m’n zus & zwager op de boot, wat lekkere recepten uitproberen, leuke boeken lezen én ik moet nog een nieuw paspoort aanvragen voor de zomervakantie. Dat is pas eind augustus en dan gaat de reis naar de Ardèche 🙂

  4. Leuk lijstje! Heel simpel maar waanzinnig lekker: mango met melk (zonder suiker). In de blender en klaar. Na hun bezoek bij mij zijn mijn ouders helemaal om en dit is hun nieuwe favoriete (zomer) drankje 😀

  5. Je hoeft je niet te vervelen iig 🙂
    Deze zomer wil ik mijn conditie verder gaan opkrikken. Een nieuw recept gaan proberen. Een gezellige familie BBQ organiseren en lekker veel blogjes schrijven.
    We zijn nl ook al met vakantie geweest en hebben verder niet veel plannen. Het komt zoals het komt zal ik maar zeggen 🙂

  6. Ik ga niet op vakantie, maar ga wel zo leuke dingetjes. Misschien weer een paar daagjes naar Harriët, dagje pretpark enz.
    Maar ook lekker in de tuin in het zwembad liggen en in de hangmat lekker lezen.

Reageren mag hoor!

