Snap Shots november 2013

Kan iemand even op de rem trappen? Het kan toch gewoon nu niet al december zijn? Nou ja, aan de andere kant, des te eerder is het ook weer lente of ben ik nu iets te enthousiast?

Maar goed, wat heb ik zoal in november gedaan/beleefd/uitgespookt? Kort samengevat was november een maandje met weer heel veel leuke dingen, lekker eten (what else is new…) maar ook de maand waarin de 1e (en hopelijk de laatste) verkoudheid toesloeg en waarin we de economie een flinke boost gaven! Kijken jullie weer mee?

November2013-1November trapten we af met een ritje naar Bad Bentheim en ja, dan is het vaste prik om even lekker te lunchen bij Konditorei Tietmeier waar ik helaas vergat om van de lunch zelf een foto te maken… Shame on me…

Het eerste weekend van november is standaard gereserveerd voor het weekendje Sanadome met vriendinnetje D, wederom heerlijk gebadderd, gerelaxt, heerlijk gegeten en gekletst!

Een klant van mij moest iets gewijzigd hebben in zijn autoverzekering en aangezien hij zelf een oliebollenkraam runt, nam hij speciaal voor mij een zak oliebollen mee die ik natuurlijk deelde met mijn collega’s…

Ik zou eigenlijk gaan winkelen in Groningen met vriendinnetje M. maar we besloten in plaats daarvan naar Fontana in Bad Nieuweschans te gaan waar we een super relaxe badderdag hielden en waar ik heerlijk heb genoten van mijn lunch, bestaande uit geroosterd boerenbrood met brie en pruimen en een heerlijke glas verse muntthee!

november2013-2Halverwege november kon ik er echt niet langer om heen en was het tijd om mijn nieuwe zwarte wollen winterjas aan te trekken…

Ook stond er opnieuw een uitstapje met vriendlief gepland, dit keer was het Hannover en natuurlijk moest er onderweg gestopt worden voor een cappuccino met een broodje…

Mocht je ooit in de buurt zijn dan vind je echt de lekkerste kibbeling in Termunten, gewoon bij de viskraam Termunterzijlvis…

Zoals zo vaak geroepen, maakte ik eindelijk weer eens zelf goulashsoep, dit keer uit het kookboek Koken zonder pakjes 2 en ja, het was ouderwets smullen!

In het kader van de door mijzelf in het leven geroepen foto-opdracht Veendam ging ik alvast op pad om onder meer het Veenkoloniaal Museum en het overdekte winkelcentrum, Winkler Prins Passage, op de gevoelige plaat vast te leggen. Uiteraard volgt er nog een uitgebreide blog!

Voor ons geen kadootjes met Sinterklaas, maar wel met kerst dus was het weer de hoogste tijd om lootjes te trekken zodat we weer tijdig (ahum…) op pad kunnen!

Helaas bleef ik niet gespaard en snotterde ik de laatste dagen van november er flink op los, inmiddels gaat het een stuk beter, mede door de enorme boost aan vitaminen die ik heb genuttigd!auto'sEn zoals gezegd gaven we de economie nog een flinke boost want op de laatste dag van november ruilden we mijn Kaatje na 7 jaar trouwe dienst in voor haar grote broer, de Fiësta 1.6, en hebben we eindelijk een personenauto (vriendlief heeft zelf een bus) waar we allebei normaal in kunnen rijden en waar we ook gemakkelijk mensen in mee kunnen nemen zonder dat iedereen er opgevouwen uitgetild moet worden…

21 gedachtes over “Snap Shots november 2013

  1. Ik krijg flinke trek bij het zien van al deze foto’s.
    Ben het met je eens dat de tijd vliegt. Voor mijn gevoel moet die oude knakker nog steeds naar NL komen. Terwijl ze al lang een aantal dagen over de daken huppelen.

    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Leuke auto!
    Ik wens jullie er veel veilige km in.

  2. Oh dat zijn leuke kadootjes van klanten haha. Oh en wat een mooie auto ! Veel rijplezier ermee !
    De sauna, heerlijk. Binnenkort gaan wij ook weer saampjes 🙂

    gr Elise

  3. Leuk, zo’n terugblik op de maand november. Fijn dat het de goede kant opgaat met je verkoudheid en gaaf hoor, die nieuwe Fiësta! Ziet er sportief uit 😀

    Een fijne dag!

  4. Leuk, die foto’s. Ja, het is krankzinnig zoals de tijd vliegt. Ik weet soms niet eens meer welk jaar het is. Laat staan hoe oud ik ben…:-D

Reageren mag hoor!