Bucketlist november 2013

bucketlistVaak wordt de Bucketlist genoemd als zijnde dat het dingen zijn die je absoluut voor je dood nog gedaan zou willen hebben. Nu ben ik echt niet van plan om er tussenuit te knijpen maar het leek me wel leuk om een soort van mini-bucketlist te maken met dingen die ik in november graag gedaan zou willen hebben. Kan ik altijd in december weer een blogje volschrijven of het wel of niet is gelukt!

Nou, daar gaan we:

1. mijn 2e streefgewicht behalen, hiervoor moet ik dan nog 1,7 kilo weg zien te werken…

2. foto’s maken waardoor jullie een goed beeld zullen krijgen van wat Veendam zoal te bieden heeft…

3. mijn boekenlijst 2013 bijwerken zodat ik eindelijk weet hoeveel boeken ik tot nu toe precies hebt gelezen dit jaar…

4. 3 boeken uitlezen, om te beginnen met Zomernacht van Kristin Hannah…

5. 2 keer per week de sportschool van binnen goed onder de loep te nemen (anders wordt doel 1 nooit behaald!)

6. gerechten maken uit mijn nieuwe kookboek Koken zonder Pakjes (note voor mezelf: pakjes gewoon niet meer kopen, ook al zijn ze ergens in de  aanbieding…)

7. in het verlengde hiervan: goulashsoep en stoofpotje maken…

8. resterende afleveringen van The Killing gaan bekijken…

9. opruimen (zowel van de ‘troep’ in de gang als op de slaapkamer…)

10. me time inlassen!

En, hebben jullie nog speciale plannen voor november?

12 gedachtes over “Bucketlist november 2013

  1. Ow ja heeeel veel plannen maar mijn hoofd moet eerst rustig worden. Zodra ik weer rustig ben en het piekeren even uitzet kan ik andere dingen doen. 1 ervan is afvallen .. het zal me lukken !

  2. Succes met je lijstje voor november, maar volgens mij moeten de meeste punten wel te realiseren zijn, toch? Ik ben benieuwd naar de recepten uit je nieuwe kookboek en dat boek van Kristin Hannah staat ook nog op mijn lijstje 😉

Reageren mag hoor!