Lazy Sunday, gewoon omdat het kan… # 1

De laatste zondag voordat het kerstgedruis in al zijn glorie zal gaan losbarsten. Een zondag waarbij de zon wederom helaas verstek laat gaan, waarbij het hier in het noorden van het land licht miezert en het vooral een grauwe dag is, ideaal dus voor een Lazy Sunday en de bijbehorende gebrabbel!

As we speak (waarschijnlijk geldt het al lang niet meer als jij dit leest maar het klinkt zo leuk, toch?) zit ik dit blogje te typen in mijn pyjama. Eigenlijk geheel tegen mijn geloof in want zo’n pyjamadag is normaal echt niet mijn ding maar ja, vriendlief is al vertrokken met zijn pa richting een rommelmarkt en aangezien ik geen zin had om voor dag en dauw al onder de douche te springen, zat ik gezellig en o zo niet charmant in pyjama aan de ontbijttafel.

Ondanks dat ik het ergens wel jammer vind om op zondag zo vroeg uit bed te kruipen, heeft het toch ook wel wat. Althans, er liggen heul wat meer uren op me te wachten! Uren die ik natuurlijk zo nuttig mogelijk zou willen besteden, met de nadruk op zou want de titel van dit blogje is natuurlijk niet voor niks, Lazy Sunday!

Vanmiddag willen we nog even snel op cadeautjesjacht zodat we voor ons doen het toch redelijk op tijd in huis hebben en voor vanavond staat er nog een verjaardagsfeestje op de planning maar daarnaast roept deze Lazy Sunday om een heerlijke uitgebreide douchesessie inclusief maskertje en scrub en wil ik ook nog lekker veel lezen! Oh ja, en alvast een boodschappenlijstje in elkaar draaien met de laatste noodzakelijke dingetjes voor de kerst zodat ik die morgen in huis kan halen, aangezien ik dinsdag en woensdag gewoon moet werken en nu nog totaal niet weet of we wellicht woensdag nog eerder vrij zijn.

Fijne zondag allemaal!

13 gedachtes over “Lazy Sunday, gewoon omdat het kan… # 1

  1. Ik ga dinsdag lekker kerstshoppen met een vriendin! Onze families doen niet echt aan cadeautjes, maar vriendlief en ik wel, en ik vind het ook leuk om cadeautjes te shoppen, dus waarschijnlijk krijgt iedereen gewoon een klein cadeautje 🙂

  2. Heerlijk!!! Ik had vorige week al alle cadeautjes in huis, dus ik kan heerlijk rustig aan doen nu. Gisteren heb ik ook lekker de hele dag in mijn huispak rondgerend. Beetje bloggen, Serious Request kijken. Af en toe moet dat gewoon kunnen, lekker niets doen!

    • Helemaal mee eens! Uiteindelijk werd het alsnog wel een ren- en vliegdagje maar goed, we hebben wel alles mooi op tijd binnen en kunnen nu vrij rustig toeleven naar de kerstdagen!

Reageren mag hoor!