Stom… #3

stomDeze week eens geen happy list maar dingen wat gewoon stom is. Stom in de zin van onbegrijpelijk, absurd, raar, vreemd, apart, onwerkelijk etc. Kortom, stom omdat het gewoon stom is!

Het is stom dat:

* er wordt geroepen dat we hier in het noorden sneeuw gaan krijgen want ik haat sneeuw!

* ik zowat helemaal panisch word als ik ook maar 1 sneeuwvlokje naar beneden zie dwarrelen!

* het nog zo lang duurt voor we op zomervakantie kunnen gaan want nu we de eerste week hebben geboekt, wil ik het liefst zo snel mogelijk die kant op!

* er momenteel EUR 2,= in mijn ikhebnietgesportvanwegeenkutsmoes potje zit!

* ik nog steeds niet echt duidelijk weet wie De Mol is en toch stug blijf volhouden dat het voor mijn gevoel Sophie of Jennifer moet zijn maar vraag me echt niet waarom!

* er nog steeds niks bekend is over het (eventuele) herstel van der Schumi…

* de winnaar van de laatste formule 1 race dubbele punten krijgt zodat de kans bestaat dat degene die het hele seizoen eigenlijk het beste is geweest geen wereldkampioen wordt…

* John de Mol nog steeds gelooft in Utopia ondanks dat de kijkcijfers al flink zijn gekelderd!

* ik steeds weer nieuwe boeken van de bieb meeneem terwijl ik nog genoeg boeken thuis heb liggen…

* ik met alle geweld 10 stomme dingen wil bedenken terwijl nr 9 al met veel pijn en moeite uit mijn mouw werd geschud!

Wat vonden jullie stom deze week?

13 gedachtes over “Stom… #3

  1. Buhh ik wil geen sneeuw! Maar ik woon daar dan ook gelukkig niet 😛 Laten we de sneeuw dit jaar maar eens overslaan en er een top zomer van maken! En ja dat duut helaas nog even bummer 😦
    Ik denk dat Susanne de mol is 😛 Of Aaf…..

  2. Nou mijn week was eigenlijk best goed. Op de maandag na… Slechts 4 uur geslapen na een geweldige Vrienden van Amstel en toen gewoon de hele dag werken was geen beste combi haha en mijn rug doet pijn al enige tijd… Maar verder is het prima hier…
    Heel toevallig bedacht ik me gisteravond ook dat we helemaal geen info over Schumacher krijgen te horen en dat geeft mij een gevoel dat het niet goed is 😦
    Hopelijk komt er voor jou een betere week aan maar nu eerst van het weekend genieten!

    • Ja, dat van nog steeds geen nieuws over Schumacher beangstigt mij ook wel wat… heb er niet veel vertrouwen meer in dat het nog goed komt… ik hoop dat ik het mis heb maar toch…

  3. Weet je wat ook stom is, al dat gezeik over homo’s in Rusland! Het komt me de keel uit! Begrijp me niet verkeerd hoor, hoe Poetin tegen homo’s aankijkt is natuurlijk belachelijk, maar dat wij ons hier er zo over opwinden en met een delegatie erheen willen, hou op!
    En utopia vind ik ook stom! Ik geloof nooit dat ze dit een jaar lang gaan uitzenden. De kijkcijfers lopen al terug en over een tijdje vechten ze elkaar allemaal de tent uit. Het is zo geknutseld..
    Zo, ik ben het weer kwijt;-)

  4. Ik vind Utopia een stom programme , en niet leuk
    stom vind ik altijd veel herhalingen op de TV
    Sneeuw hoef voor mij ook niet
    Wanda Ik wens jou een hele fijne Zaterdag
    En morgen een hele fijne Zondag

    Liefs Gerda

  5. Wat een “stom” haha lijstje. Denk dat het met Schumi net als met onze Prins gaat, helaas. Utopia, daar heb je een punt. Stelletje sukkels op een kluitje. Echt t kijken niet waard !

Reageren mag hoor!